2005/09/13

Zdjęcia: koncert Anorexia Nervosa oraz Rotting Christ - Blitzkrieg 3 [08.09.2005]

Koncert Blitzkrieg 3 - Kraków, Polska [czwartek / 08.09.2005]:
Lost Soul, Anorexia Nervosa, Rotting Christ, Vader

Zdjęcia robiłem ja, niektóre Telega Brothers. Wspaniały wieczór.
Muzycy Anorexia Nervosa to bardzo serdeczni ludzie...
PERSONAL NOTE TO Mr VANT&Mr HREIDMARR:
Thank You guys for a wonderful evening&for sharing Your time with me and my friends!
----------------------------------------------------------------------------------
Zdjęcia moje:
Vant i ja

Vant i ja

Hreidmarr i ja

Lucas G., ja, Stanley, Telega Andrew, Tommi, Telega Jan i Mathew

Vant, ja, Telega Brothers, Puchaty, Tommi

Lucas G., Pierre, Stefan, Neb Xort i ja
----------------------------------------------------------------------------------
Zdjęcia od Telega Brothers:


Telega Andrew, Hreidmarr, Tommi i ja; [Vant&Stefan z tyłu]

Stanley, ja, Tommi, Pierre, Telega Jan i Stefan

ja, Neb Xort i Telega Jan
----------------------------------------------------------------------------------
Inne zdjęcia z tego koncertu wkrótce...

1 Comments:

Blogger enorthrone said...

Niedługo pojawią się także inne zdjęcia z tego koncertu oraz kilka nowych z backstage...

29 września, 2005 22:27  

Prześlij komentarz

<< Home